Nieuws

Het begin is er!

10-09-2014 20:51

Vanavond zijn de eerste kramen geïnstalleerd. Er staan al tafels en stoeltjes om even uit te kunnen rusten. Het begin is er!

Ma Belle Bijoux

10-09-2014 20:47

Ook Ma Belle Bijoux staat op de fair met (Zeeuwse) sieraden.

Heeft u onze facebookpagina al geliked?

09-09-2014 20:05

Ga snel naar onze facebookpagina en klik op vind-ik-leuk. Bij 100 vind-ik-leuks wordt er een foto verloot.

Bent u de winnaar van deze boodschappen?

09-09-2014 15:00

Voor € 1,-- al deze boodschappen krijgen?
Raad dan op de fair de waarde van de boodschappen in deze mand en wie weet, bent u de gelukkige!

De boodschappen worden gesponsord door C1000 Tanghe te Hoek. Bedankt!

Lekker weer en ijs!

08-09-2014 10:28

Volgens de weerberichten wordt het vrijdag en zaterdag lekker weer.
Beetje zon en zo rond de 21/22 graden. Heerlijk weer dus om de fair te bezoeken! En... een ijsje halen bij onze ijscoman!
Heeft u er ook al zin in?!

 

Kadootje kopen?

08-09-2014 09:54

Zoekt u een leuk kadootje voor iemand? Op de fair is ook antiek en brocante te koop. Daar is dus vast wel iets te vinden!

Lekkere kibbeling en haring!

04-09-2014 23:05
Een bakje kibbeling gaat er altijd in... en zeker als je op de fair rondloopt! Vergeet het viskraam niet. Er is heerlijke kibbeling en haring te koop!

Gezonde voeding - Vimenta

23-08-2014 19:31

VIMENTA

Bij de kraam van Vimenta vindt u heerlijke haverscones gebakken van naakthaver volgens uniek recept! De haverscones kunnen als brood en als gebak gegeten worden. Haver is van nature glutenvrij en heeft een hoge voedingswaarde. Het recept is ook bruikbaar voor coeliakiepatiënten. Zij zijn aangewezen op gecertificeerde haver! 

Workshop

Geesje Russcher, voedingsdeskundige, legt tijdens de workshop uit hoe u deze haverscones kunt bakken van hele haverkorrels zonder deze vooraf te malen. Natuurlijk komt u ze ook even proeven!

Te koop bij de kraam van Vimenta

  • Naakthaver (nog bijna nergens verkrijgbaar)
  •            Boek ‘Kracht van oorspronkelijke voeding”, deel 1. In dit deel wordt een heldere richtlijn gegeven over gezonde voeding. Tevens vindt u in dit boek heerlijke toepasselijke recepten. De recepten zijn koolhydraatarm en de meeste zijn exorfinenvrij.
  •           NIEUW: Er kan ingeschreven worden op deel 3. Dit deel bevat recepten die zowel kinderen als volwassenen lekker vinden. De recepten zijn exorfinenvrij. Dat wil zeggen dat ze uitermate geschikt zijn voor mensen met een stoornis in het autistisch spectrum en tal van andere klachten. Op de kraam ligt een proefdruk ter inzage!

Bags en Bijoux

28-07-2014 12:14


Op zoek naar een mooie tas, armband of ketting? Ook die kunt u vinden op de fair bij Bags en Bijoux


Haakworkshop

18-07-2014 11:52

Haken... Al die gehaakte spulletjes zien er zo leuk uit, maar ik kan dat echt niet..! Daar denken wij anders over. Speciaal voor u/jou hebben we op vrijdag en zaterdag een workshop haken. Zodat u/jij de eerste beginselen van het haken ook kunt leren. Want: iedereen kan haken!

<< 1 | 2 | 3 >>